РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 28 ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ
План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.
Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.
Методична робота ведеться у слідуючих напрямках:
· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;
· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
· підвищення професійної компетентності вихователів;
· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ЗДО НА 2023-2024 Н.Р.:
Виходячи з аналізу освітньо-виховної і методичної роботи у 2022-2023 навчальному році та враховуючи потреби у розвитку дітей, покращення їхнього здоров`я упродовж дошкільного дитинства, зважаючи на те, що гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя, для забезпечення наступності між ланками освіти: дошкільною та початковою в умовах освітньої реформи ,,Нова українська школа” та враховуючи особливості роботи закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану та карантину через поширення інфекції COVID-19 педагогічний колектив визначає основні завдання на 2023-2024 навчальний рік:
- Продовжувати роботу над створенням багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного, інклюзивного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
- Удосконалити роботу з формування логіко-математичної компетентності дошкільників: упровадити в освітній процес систему різних форм роботи з лінією часу та календарем природи; формувати у старших дошкільників уміння розв’язувати арифметичні задачі за допомогою практичного моделювання; стимулювати розвиток пізнавального інтересу дітей за допомогою дидактичних ігор логіко-математичного змісту.
- Посилити роботу з батьками й налагодити тісну комунікацію між усіма учасниками освітнього процессу в умовах воєнного стану.
- Забезпечити формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку
Методична проблема:
- спрямування освітнього процесу на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти з метою цілісного підходу до формування дитячої особистості, підготовку її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного й предметного довкілля шляхом освоєння основних видів життєдіяльності, а також у напряму забезпечення наступності та безперервності між дошкільною та початковою ланками, інтеграції родинного й суспільного виховання;
- активізація творчого потенціалу педагогів та адміністрації закладу щодо створення належних умов для дітей з ООП;
- надання допомоги педагогам закладу в освоєнні форм організації освітнього процесу з дошкільниками дистанційно (в умовах карантину- відео заняття, дидактичні ігри, завдання, робота з батьками вихованців тощо), сприяння освоєння педагогами ІКТ.