Меню на п’ятниця (24 червня). Сніданок: пудинг манний з фруктий, какао, хліб з твердим сиром, апельсин. Обід: салат з моркви, суп картопляний на сметані, рис з овочами, тюфтелька рибна в сметанно-томатному соусі, компот із сухофруктів, хліб цільнозерновий. Вечеря: каша вівсяна, гуляш курячий, чай з лимоном.

Методична скарбничка

РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 28 ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.
Методична робота ведеться у слідуючих напрямках:
· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;
· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
· підвищення професійної компетентності вихователів;
· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.


Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності закладу дошкільної освіти №28

на 2021-2022 навчальний рік

  1. Продовжувати формувати у дітей необхідні компетенції, навички самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
  2. Формувати здоров’язбережувальну компетентність дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров’я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров’я, впливом природних чинників на стан здоров’я. Виховувати у дітей ціннісне ставлення до чистоти довкілля як важливої умови безпечного проживання людини у природному середовищі.
  3. Створити умови для функціонування інклюзивної групи в ЗДО та забезпечити здійснення індивідуального психолого-педагогічного супроводу дітей, що виховуються в інклюзивній групі.
  4. Розпочати роботу щодо створення внутрішньої системи якості освітньої діяльності закладу.

Методична проблема:

  • спрямування освітнього процесу на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти з метою цілісного підходу до формування дитячої особистості, підготовку її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного й предметного довкілля шляхом освоєння основних видів життєдіяльності, а також у напряму забезпечення наступності та безперервності між дошкільною та початковою ланками, інтеграції родинного й суспільного виховання;
  • активізація творчого потенціалу педагогів  та адміністрації закладу щодо створення належних умов для дітей з ООП;
  • надання допомоги педагогам закладу в  освоєнні форм організації  освітнього процесу з дошкільниками дистанційно (в умовах карантину- відео заняття, дидактичні ігри, завдання, робота з батьками вихованців тощо), сприяння  освоєння педагогами ІКТ.