Меню на вівторок 22 листопада Сніданок: сирники; соус фруктовий; молоко. Обід: борщ український; плов з булгура та м’яса; огірок солоний; хліб цільнозерновий білий; сік яблучно-виноградний. Вечеря: каша пшенична розсипчаста; тюфтелька куряча (з овочами); салат з буряка; хліб цільнозерновий білий; чай з лимоном; апельсин..

Моніторинг якості освіти

Узагальнені результати моніторингових досліджень визначення рівня компетентності дітей четвертого року життя за освітніми лініями БКДО станом на 15 вересня 2021 року. 

 

Моніторинг якості освіти - Головна

За результатами моніторингових досліджень рівня знань, умінь та навичок, які проведено у вересні 2021 року свідчать, що у дітей І молодшої групи  «Малятко» та ІІ молодшої групи «Дзвіночок» високий рівень знань переважає з освітньої лінії «Особистість дитини» та «Гра дитини», а середній рівень знань – з освітньої лінії «Дитина у соціумі», «Дитина в природному довкіллі» «Мовлення дитини». Діти виконують завдання за допомогою дорослого. Вихователі даної групи мають остатній рівень знань. Це означає, що більшість дітей у групі виконують дії за інструкцією та потребують індивідуальної допомоги вихователя.

Вихователям потрібно продовжити розвивати провідні сфери дитини, використовувати різні методи та прийоми, мотивувати дошкільників, створювати ситуацію успіху, змінювати діяльність, щоб запобігти швидкому виснаженню дитини.

Узагальнені результати моніторингових досліджень визначення рівня компетентності дітей п’ятого року життя за освітніми лініями БКДО станом на 15 вересня 2021 року. 

Моніторинг якості освіти - Головна

Моніторингові дослідження рівня знань, умінь та навичок були проведені у вересні 2021 року з дітьми середнього дошкільного віку. У середня група №1 «Білочка» переважає середній рівень знань  дітей з освітньою лінією БКДО.

Вихователям (Расулова М.М., Балаба К.В.) надано методичні рекомендації щодо ефективної організації освітнього процесу із дітьми дошкільного віку:

– використання результативних форм робіт із дітьми (групові, підгрупові), які допоможуть засвоїти знання з усіх освітніх ліній Базового компоненту.

– звернути увагу на удосконалення індивідуальної роботи із дітьми.

У середній групі №2 «Бджілка» результати моніторингу свідчать про те, що діти мають достатній рівень знань з усіх освітніх ліній Базового компоненту. Вихователям рекомендується використовувати індивідуальні форми роботи із дітьми.

Узагальнені результати моніторингових досліджень визначення рівня компетентності дітей шостого (сьомого) року життя за освітніми лініями БКДО станом на 15 вересня 2021 року. 

 

Моніторинг якості освіти - Головна

Результати моніторингових досліджень рівня знань, умінь та навичок дітей старшого дошкільного віку, що відвідують старшу групу №1«Капітошка» і №2 «Сонечко» вказують, що діти мають достатній рівень знань з усіх освітніх ліній, переважає середній рівень розвитку. Вихователі груп (Штефанюк Д.Ю., Дідик С.М., Горняк Я.П.) успішно виконують завдання різного виду складності, володіють достатніми знаннями із різних розділів програми «Українське дошкілля», проявляють активність, самостійність у вирішенні різних видів завдань, виконують самостійно практично всі доручення, але ще іноді потребують допомоги педагога. Рекомендується використовувати інноваційні технології (складання інтелектуальних карт).

У період з 04.01.2022 р. по 15.01.2022 р. в закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмових вимог за перше півріччя 2021/2022 навчального року. Оцінювання досягнень дітей здійснювалось за критеріями освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».

З метою своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється тричі на рік (вересень, січень, травень).

Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми, міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди, доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали результати художньо-продуктивної діяльності дошкільнят (малювання, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

 

Результати моніторингу якості освіти станом на 15 січня 2022 року

Моніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - ГоловнаМоніторинг якості освіти - Головна